استقبال هزارکودک و نوجوان از جشنواره «سفیران ظهور» کاشان

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماع ورزشی شهرداری کاشان از استقبال افزون بر یک هزار کودک و نوجوان از جشنواره «سفیران ظهور» کاشان استقبال کردند

محمدعلی فرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  در شمال استان اصفهان گفت: فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی سازمان فرهنگی اجتماع ورزشی شهرداری کاشان به مناسبت ایام ولادت حضرت ولی عصر(عج) اقدام به برپایی جشنواره سفیران‌ ظهور کرد.

 

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماع ورزشی شهرداری کاشان افزود: در این برنامه که پیرامون مهدویت برای کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۴ سال تدارک دیده شده بود، افزون بر یک هزار نفر حضور پیدا کردند.

 

فرجی ادامه داد: این جشنواره شامل مسابقه، بازی، جایزه و اطعام بود و کودکان در غرفه‌های نقاشی، مسابقه و رنگ آمیزی که با تلاش مجموعه تربیتی حضرت مسلم بن عقیل و ستاد حامیان خانواده با همکاری فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی ایجاد شده بود با مفاهیم انتظار و فرهنگ مهدویت آشنا شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: در جشنواره سفیران ظهور علاوه بر غرفه‌های قصه گویی، بازی و مسابقه، حفظ حدیث و غرفه عهد نامه ویژه نوجوانان، برنامه‌های جانبی از قبیل آتلیه عکاسی، مشاوره خانواده و رادیو محیطی نیز اجرا شد.

کد خبر 1257248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha