استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و تبلیغی برای معرفی نخبگان ایثارگر ضروری است

حجت الاسلام هاشمی، با اشاره به موفقیت فرزندان ایثارگر استان لرستان در عرصه های علمی و ورزشی گفت: نموفقیت این افراد سبب افتخار بوده و باید از این توانایی ها استفاده شود.

به گزارش ایثار خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(۲۱اسفند)، در آیین تجلیل از نام آوران ایثار عرصه علم و ورزش در مجتمع توانبخشی ایثار اظهارداشت: شهدا به تاسی از امام حسین(ع) از جان خود گذشتند تا امروز ما در امنیت و آسایش زندگی کنیم.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: شهدا از جان خود گذشتند تا این اسلام و انقلاب حفظ شود.

 

وی با بیان اینکه شهدا همیشه قهرمان هستند و خواهند بود، عنوان کرد: موفقیت ایثارگران در عرصه های علم و ورزش همواره موجب افتخار ماست.

 

حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: استان لرستان امسال در مسابقات استارتاپ کشوری مقام اول را کسب کردند.

 

وی با اشاره به رونمایی از کتاب مهاجر آسمان، زندگی نامه خلبان شهید علی کیارش عنوان کرد: این کتاب سرگذشت قهرمانان را بیان می کند.

 

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه همه ما در برابر خون شهدا وظیفه سنگینی بر دوش داریم، گفت: با تمام توان و بهره مندی از ظرفیت ها باید در جهت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود.

 

گفتنی است، تجلیل از نام آوران ایثارگر عرصه علم و ورزش، رونمایی از کتاب مهاجر آسمان، زندگینامه خلبان شهید علی کیارش و اکران فیلم همه چیز از بالا زیباتر است، مستند ۶۸ شهید دانش آموز شهرستان بروجرد از محورهای این برنامه بود.

کد خبر 1257283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha