آرمان‌های شهدا را همیشه باید الگو و سرمشق خود قرار دهیم

نکوکاریان ، بابیان اینکه آرمان های شهدا را همیشه باید الگو و سرمشق خود قرار دهیم ، گفت: وظیفه همه ما انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان کشور و صیانت از دستاورد های انقلاب و آرمان های شهدا است.

همایون نکوکاریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، با اشاره به اینکه روز شهید روز گرامی داشت ارزش ها و ایثاگری شهیدان است ، گفت:خدمت به خانواده شهدا و ایثارگر علاوه بر وظیفه و تکلیف همه، مایه تقویت روحیه و عامل موفقیت مسئولان است.  

 

 رییس بنیاد شهید و امور ایثاگران گیلانغرب،با بیان اینکه امروز امنیت و آسایش و راحتی ما مدیون قطره قطره خون شهدای والامقام و خانواده شهدا می باشد ،افزود: مردمی سازی فرهنگ ایثار و شهادت یکی دیگر از برنامه ها و راهکارهای بنیاد شهید در پی توسعه و نهادینه سازی این امر در بین آحاد مردم است .

 

وی خاطر نشان کرد: نصب تمثال شهدا در سطح شهر و روستاهای شهرستان، تقدیر از کارکنان شاهد و ایثارگر نهادها و ارگان ها ، برگزاری مراسم بزرگداشت روز شهید ، دیدار و سرکشی  از خانواده شهدا، عطر افشانی مزار شهدا ، برپایی میز خدمت در بیناد شهید شهرستان و نماز جمعه ، غبار روبی مزار شهدا ،برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، تجلیل از خانواده شهدا،گرامی داشت یاد شهدا و فرمانده شهید جبهه های گیلان غرب سردار شهید شهریار قلی پور در محل یادمان شهدای گمنام با همکارای سازمان های متولی امور شهدا  از شاخص ترین برنامه های روز شهید در شهرستان مقاوم گیلانغرب است.

 

نکوکاریان ، تصریح کرد: احیا، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی، زنده نگه داشتن یاد شهیدان و حفظ آثار آنان، تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهیدان، خوداتکایی و قانونمند کردن ارایه خدمات به آنان و بسیج امکانات نظام به منظور پراکندن عطر ملکوتی شهادت در جامعه، از محور فعالیت های این نهاد است.

 

 رییس بنیاد شهید و امور ایثاگران گیلانغرب، اظهار کرد: امروز که همه دنیاي غرب با ایران و انقلاب ما در یک سـنگر به مقابله برخاسته اند، تکلیف یادگاران دفاع مقدس و همه ما سـنگین تر از گذشـته است.

 

کد خبر 1257296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha