بازگشت پیکرهای پاک و مطهر ۶۹ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس به خاک میهن

سردار باقرزاده از بازگشت پیکرهای پاک و مطهر ۶۹ شهید تازه تفحص شده دوران مقدس به خاک وطن خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سردار سید محمد باقرزاده عصر امروز (یکشنبه ۲۱ اسفندماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز (سه شنبه ۲۳ اسفند ماه) سال جاری پیکرهای پاک و مطهر ۶۹ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس از طریق مرز بین‌المللی شلمچه وارد میهن اسلامی خواهند شد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، افزود: این آئین با استقبال مردم شریف، انقلابی و شهیدپرور آبادان و خرمشهر و همچنین کاروان‌های راهیان نور برگزار خواهد شد.

وی از تفحص پیکرهای پاک و مطهر ۲۷۷ شهید دوران دفاع مقدس طی یک سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: این مقدار شهید تا ۲۰ اسفندماه در کل محورهای عملیاتی برون مرزی تفحص شده اند.

سردار باقرزاده، یاد آورد شد: در دوره اخیر، پیکرهای مطهر ۷۳ شهید تفحص شد که از این بین ۶۹ شهید در منطقه برون مرزی جنوب عراق و ۴ شهید نیز در بخش درون مرزی کشف شدند.

وی بیان کرد: این شهدا مربوط به عملیات های والفجر مقدماتی، والفجر ۱، خیبر و بدر، کربلای ۵ و تک دشمن در سال پایانی جنگ هستند که در مناطق عملیاتی فکه شمالی و جنوبی، چم هندی و چم سری، شرهانی، جزایر مجنون، شرق دجله و شلمچه تفحص شده اند.

کد خبر 1257309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha