نگاه مقام معظم رهبری نسبت به خانواده شهدا الگو است

حجت الاسلام هاشمی، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه ای نسبت به خانواده شهدا دارد، گفت: نگاه مقام معظم رهبری برای ما الگو است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، شامگاه(21اسفند)، در گفت و گوی ویژه خبری در شبکه افلاک با اشاره به تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام راحل در سال 58 اظهارداشت: شهید واژه ای قرآنی و الهی است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: به فرموده امام راحل در جمهوری اسلامی بنیاد شهید محراب ادارات جمهوری اسلامی است.

 

وی بنیاد شهید را از دستاوردهای انقلاب خواند و گفت: با پیروزی انقلاب واژه شهید و شهادت معنی واقعی خود را پیدا کرد.

 

حجت الاسلام هاشمی هدف از تاسیس بنیاد شهید را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواند و گفت: رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه ای نسبت به خانواده شهدا دارد و نگاه مقام معظم رهبری برای ما الگو است.

 

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ ترویج ایثار و شهادت در استان پنج بار به ریاست استاندار لرستان برگزار شده استف گفت: در راستای تشکیل این شورا استان لرستان امسال در کشور مقام اول را کسب کرد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به نقش بنیاد شهید در ساخت مستند شهدای استان، ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا عنوان کرد: این اقدامات در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت می گیرد و تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.

 

وی اظهار کرد: در زمینه تبدیل وضعت نیروهای ایثارگر نیز تبدیل وضعیت بیش از هزار نفر از نیروهای ایثارگر در استان لرستان انجام شده است.

 

 حجت الاسلام هاشمی با اشاره به برگزاری کنگره 6544 شهید استان لرستان گفت: در این راستا 22 کمیته در حال فعالیت بوده و بنیاد شهید در همه کمیته ها نقش محوری دارد.

 

کد خبر 1257323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha