شیروان، میزبان استقبال از پیکر سرباز شهید

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: این شهرستان، عصر روز دوشنبه ۲۲ اسفندماه، میزبان استقبال از پیکر سرباز گمنام امام زمان(عج) شهید ستوان یکم اطلاعات «امیر حسین میرزایی» می شود.

رمضانعلی رازقی- مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: مراسم استقبال و شب وداع با این شهید بزرگوار عصر روز دوشنبه مقابل مسجد جامع این شهرستان و مراسم تشییع آن سه شنبه صبح در همین محل برگزار خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: سرباز گمنام امام زمان(عج) ارتش شهید ستوان یکم اطلاعات امیر حسین میرزایی متولد سال 76 از یگان گروه اطلاعات رزمی جنوب شرق در 19 اسفندماه امسال در محل سیستان و بلوچستان به مقام بزرگ شهادت نائل شد.

 

رازقی عنوان کرد: ایثار و فداکاری شهدا، خانواده شهدا و جانبازان قابل وصف نیست زیرا از جان خودشان برای ماندن کشور و مردم هزینه کردند.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان بابیان اینکه این انقلاب ماحصل خون شهداست، بیان کرد: ملت ایران اسلامی، نهال انقلاب خود را با خون پدران و فرزندان خود پرورش و تضمین کرده و این شجره طیبه اکنون بعد از بیش از چهار دهه پربرکت تبدیل به یک درخت تنومند شده و همگان می‌بایست این انقلاب را قدر بدانیم و در راه پیشرفت آن بکوشیم.

 

رازقی بیان کرد: ملت ما برای هر کرسی مسئولیت، چندین شهید تقدیم اسلام و آرمان‌های انقلاب کرده و کوتاهی تعمدا در انجام وظایف، خیانت به خون شهداست و کم کاری در نظام اسلامی بخشودنی نیست بلکه باید جهادی در امور وارد شده و در انجام کار مبادرت ورزیده شود.

 

شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۸ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

 

 

کد خبر 1257346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha