یاد قهرمانان شهید در اذهان و خاطره ها جاودان خواهد ماند

فرماندار شیروان گفت: یاد قهرمانان شهید و مردان با اراده برای همیشه در اذهان و خاطره ها جاودان خواهد ماند.

دولت اسماعیل زاده- فرماندار شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی حضرت امام(ره) روز باعظمتی است و امیدواریم خداوند متعال همه ما را قدردان نعمت اسلام، انقلاب و شهدا قرار دهد و به همه کسانی که در این راه مصداق روشن آیه‌ « فَاسْتَبِقُوا الْخَیْرَات» هستند، اجر عنایت کند.

 

وی خاطرنشان کرد: به یقین یاد و خاطره شهدای معزز تکلیفی شرعی است آنانی که با از خودگذشتگی، مقاومت، ایستادگی، تلاش، فداکاری، ایثار و صبر این نظام را بیمه کردند و با گذشت چندین سال از پرواز آسمانی شدنشان همچنان نام آنان افتخار و جاودان در اذهان مانده است و یاد آنان روز به روز در دل ها زنده می شود.

 

اسماعیل زاده عنوان کرد: قطعا حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت‌ها و دستاوردهای آن در عرصه‌های مختلف مدیون خون شهدا و از جانفشانی های آنان است.

 

فرماندار شیروان با اشاره به جایگاه و مقام شامخ شهدای گرانقدر بیان کرد: امروز امنیّت، آزادی، استقلال و اقتدار و عزّت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تمامی داشته‌هایمان در این سال‌ها را مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهیدان والامقام و فداکاری ایثارگران سرافراز و صبر و مقاومت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم و باید همواره قدردان و شاکر این عزیزان باشیم.

 

وی تأکید کرد: یکی از امتیازهای انقلاب اسلامی فرهنگ شهید و شهادت است و همه موظف هستیم در جهت حفظ پاسداشت و گرامیداشت خانواده های شهدا و فرهنگ ناب شهادت تلاش ویژه ای داشته باشیم.

 

شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۸ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

کد خبر 1257365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha