رونمایی از نرم‌افزار همراه «نورالجنان» در قم

نرم‌افزار «نورالجنان» نسخه همراه، به مناسبت ماه مبارک رمضان،فردا در قم رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، نرم‌افزار «نورالجنان» نسخه همراه، از جدیدترین محصولات مرکز نور با موضوع دعا و زیارت به مناسبت  ماه مبارک رمضان فردا(سه شنبه۲۳ اسفندماه) در قم  رونمایی می شود.
 


در این نرم‌افزار اندرویدی متن دعاها و زیارات به صورت فرازبندی شده به همراه صوت قرائت آنها از کتاب شریف مفاتیح‌الجنان ارائه شده است. همچنین همه اعمال و ادعیه در قالب چهار فهرست (ادعیه، اعمال، زیارات، نمازها) دسته‌بندی شده تا دسترسی کاربران را به محتوای مورد نیازشان، هر چه بیشتر تسهیل کند.

 

 از ویژگی‌های این نسخه از نرم‌افزار نورالجنان، ارائه اعمال عبادی هر روز و مناسبت‌ها در ابتدای برنامه است. از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به مواردی همچون رابط کاربری سه زبانه و ارائه ترجمه فارسی و انگلیسی عناوین و متن مفاتیح الجنان، ارائه تقویم، اوقات شرعی و اذان با افق کشورها و شهرهای مختلف جهان، ارائه برخی از ابزارهای اسلامی همچون رکعت شمار و ذکر شمار و قبله نما و... اشاره کرد.

 

مراسم رونمایی از نرم‌افزار همراه نورالجنان فردا در ساختمان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین تقی آسمانی، مدیر گروه علمی قرآن و لغت برگزار خواهد شد.

کد خبر 1257369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha