راه اندازی سفارتخانه های ایران و عربستان اقدام به جا و شایسته ای است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه اندازی سفارتخانه های ایران و عربستان اقدام به جا و شایسته ای است، گفت: باید این کار زودتر انجام می شد.

حسین نوش آبادی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به احیای روابط ایران و عربستان گفت: رابطه جمهوری اسلامی ایران و عربستان؛ رابطه دو همسایه و کشور اسلامی در منطقه و جهان اسلام است. موافقت دو کشور برای راه اندازی سفارتخانه ها اقدام به جا و شایسته ای است و باید این کار زودتر از اینها انجام می شد.

 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در گذشته شیطنت های برخی کشورهای بیگانه برای ایجاد سوء تفاهم و بدبینی وجود داشته است که امیدوارم دو کشور با اراده مستقل خود و با درک شرایط و نیاز دو کشور به همکاری های مختلف در زمینه های فرهنگی، اقتصادی، تجاری و دفاعی بتوانند راهبرد مشخص و شفافی را برای همکاری هم تعریف کنند.

 

وی تاکید کرد: هم روابط دوجانبه ما نیازمند پی گیری است و هم روبط منطقه ای ما به لحاظ تاثیرات آن در جهان اسلام قابل اهمیت است و باید قبل از دو ماه سریع تر سفارتخانه های دو کشور راه اندازی شود.

 

کد خبر 1257389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha