۵۰۰ اصله نهال به یاد شهدای شهر لاهرود غرس شد

۵۰۰ اصله نهال به یاد شهدای گرانقدر شهر لاهرود در راستای لبیک گویی به فرمان امام خامنه ای مبنی بر تحقق شعار هر ایرانی ۳ نهال و به مناسبت روز بزرگداشت شهدا غرس شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، 500 اصله نهال به یاد شهدای گرانقدر شهر لاهرود در راستای لبیک گویی به فرمان امام خامنه ای (مدظله العالی ) مبنی بر تحقق بخشیدن به شعار هر ایرانی 3 نهال و به مناسبت روز بزرگداشت شهدا غرس شد.

 

کاشت نهال در تفرجگاه داغلار باغی شهر لاهرود، جنب گلزار مطهر شهدای گمنام و در استمرار برنامه های کنگره 3400 شهید استان اردبیل با حضور امام جمعه و رئیس حوزه قضایی بخش لاهرود، رئیس شورای اسلامی شهرستان مشگین شهر و کارکنان شهرداری لاهرود انجام گرفت.

 

این آئین درختکاری به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهرود و با مشارکت و همکاری پایگاه مقاومت آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع)، بسیج مساجد و محلات این شهر برگزار شد.

 

حجت الاسلام صفری امام جمعه بخش لاهرود در این مراسم با یادآوری اهمیت کاشت درخت و ایجاد فضای سبز، حفظ و صیانت از منابع طبیعی، محیط زیست و اراضی ملی و جنگل‌ ها را یک تکلیف و وظیفه همگانی دانست.

 

تفرجگاه داغلار باغی در خطه زیبا و دل انگیز لاهرود بر روی کوهستان طولانی و در سمت شمال زیارتگاه مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) واقع شده است و به لحاظ داشتن منظره زیبا و جذاب، محل با طراوت و دلگشایی برای تفرج و گذران اوقات فراغت اهالی شهر و هزاران مسافر طبیعت دوست را فراهم کرده است.

کد خبر 1257396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha