جوان ایرانی نقش بسزایی در حفظ و صیانت از آرمان‌های انقلاب دارد

رضایی کوچی گفت: در بیان نقش جوانان همین بس که جوانان نقش بسزایی در تحولات انقلاب اسلامی، در پیروزی در جنگ تحمیلی و در حفظ و صیانت از آرمان‌های انقلاب داشتند.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با تاکید بر لزوم نمایان شدن هر چه بیشتر نقش جوانان در جامعه ایرانی، گفت: جوانان جامعه محور حرکت و پویایی هستند و از همه مهم‌تر این که پیشرفت و موفقیت مادی و معنوی جامعه مدیون تفکر جوانان است.

 

نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی افزود: در بیان نقش جوانان همین بس که جوانان نقش بسزایی در تحولات انقلاب اسلامی، در پیروزی در جنگ تحمیلی و در حفظ و صیانت از آرمان‌های انقلاب داشتند.

 

 وی با تاکید بر اینکه همگان باید به جوانان و توانایی‌هایشان اعتماد کرده و به آنان فرصت دهند، عنوان کرد: به همان اندازه که جوانان هر جامعه‌ای محور تلاش و تکاپوی آن جامعه هستند، به همان اندازه نیز تعالی و نشاط جامعه در گروی حال خوب جوانان است.

 

رضایی کوچی ادامه داد: با توجه به اینکه ایران اسلامی کشور جوانی است، این حال خوب با توانمندسازی جوانان بدست می‌آید که در واقع، این اقدام، فرصت‌سازی برای کشور به شمار می‌رود.

 

وی اضافه کرد: از طرف دیگر، مهارت آموزی به جوانان و ترویج فرهنگ کار در بین جوانان پیش شرط اعتلای کشور است و می‌توان از نیروی با انگیزه و جوان کشور برای دستیابی به کسب و کار و توسعه اقتصادی بهره برد.

 

کد خبر 1257397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha