بسترهای فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی فراهم می‌شود

مهاجر گفت: پیگیری مشکلات و مسائل مربوط به تشکل‌های مردمی جزو اولویت‌های مدیران گلستانی باشد تا بستر برای نقش‌آفرینی بهتر و بیشتر آنها در موضوعات اجتماعی فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سیدعلی مهاجر در جلسه توسعه مشارکت‌های مردمی اظهارکرد: سازمان‌های مردم نهاد ظرفیت بالقوه‌ای برای کمک به کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی هستند و باید از ظرفیت تشکل‌های مردمی باید به‌درستی در راستای رفع مشکلات اجتماعی بهره گرفت.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: امروز شاهد آسیب‌های اجتماعی متعددی هستیم که کاهش و رفع آنها نیازمند هم‌افزایی و مشارکت همه بخش‌ها به ویژه گروه‌های مردمی در قالب سازمان‌های مردم‌ نهاد است.

 

وی افزود: پیگیری مشکلات و مسائل مربوط به تشکل‌های مردمی جزو اولویت‌های مدیران گلستانی باشد تا بستر برای نقش‌آفرینی بهتر و بیشتر آنها در موضوعات اجتماعی فراهم شود.

 

مهاجر با تاکید بر اینکه مردمی کردن فعالیت‌ها و برنامه‌ها باید مورد توجه مجریان و برنامه‌ریزان قرار داشته باشد، بیان کرد: تجربه نشان داده هر زمانی که کار را به مردم واگذار کردیم یا اینکه در اجرای طرح یا برنامه‌ای از ظرفیت‌های مردمی بهره گرفتیم، موفقیت زیادی به‌دست آوردیم.

 

وی خاطرنشان کرد: آموزش مقوله مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده و لازم است در بخش آموزش و پیشگیری هزینه بیشتری انجام شود تا جلوی هزینه‌های هنگفت برای درمان آسیب‌ها و مشکلات گرفته شود.

 

کد خبر 1257417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha