بیش از ۲ هزار دانشجوی گلستانی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

سادات حسینی از اعزام بیش از ۲ هزار دانسجوی گلستانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور خبر داد.

سیداحمد سادات حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان با اشاره به تداوم اعزام زائران به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهارکرد: اردوهای راهیان نور، مصداق جهاد تبیین و گامی موثر برای زنده نگه‌داشتن و ترویج مفاهیم والایی همچون ایثار و شهادت است.

 

مسئول مرکز اردویی و گردشگری سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و آموزه‌های انقلاب که سبب جانفشانی فرزندان این مرزوبوم شده است، به نسل نوجوان و جوان نیازمند یک کار فرهنگی فاخر است که اردوهای راهیان نور این ویژگی‌های ممتاز را در خود دارد.

 

وی با بیان اعزام زائران به اردوهای راهیان نور از ابتدای سال تا کنون طی چند مرحله ادامه داشته است، یادآور شد: مرحله نخست این اردوها از اواخر اردیبهشت تا دهه نخست شهریور ماه انجام شد که بیش از یک هزار نفر به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب اعزام شدند.

 

سادات حسینی اضافه کرد: از اواخر آذرماه نیز اعزام‌های دانش‌آموزی آغاز شد و تا ۲۰ بهمن بیش از یکهزار دانش‌آموز بسیجی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند. در همین زمینه تاکنون بیش از ۲ هزار زائر نیز در قالب دانشجویی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

 

وی گفت: تا پایان سال نیز اعزام‌های اقشار و محلات از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج انجام خواهد شد و در ابن مرحله نیز بیش از یک هزار نفر دیگر از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

 

کد خبر 1257419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha