روحانیون مقام‌آور حوزه علمیه امام صادق (ع) رودسر تجلیل شدند

مراسم تجلیل از روحانیون مقام‌آور حوزه علمیه حضرت امام صادق (ع) رودسر امروز(دوشنبه، ۲۲ اسفند) در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام تقی روحانی - امام جمعه شهرستان رودسر - امروز (دوشنبه، ۲۲ اسفند) در مراسم تجلیل از روحانیون مقام‌آور حوزه علمیه حضرت امام صادق (ع) اظهار داشت: ماندن و ایستادگی در مسیر حق و اسلام ناب محمدی(ص) حقیقتا نعمت بزرگی است که آرزو داریم از جانب خداوند متعال شامل همه ما بشود.

 

وی لباس روحانیت و طلبگی را مقدس و‌ راه ایشان را هم راه و مسیر پیغمبر اکرم (ص) خواند و عنوان کرد: چه خوب است مکرراً از خداوند بزرگ و ائمه اطهار (سلام الله علیه ) بخواهیم در این مسیر ما را یاری کنند و دستمان را بگیرند.

 

روحانی با بیان اینکه اگر یک قدم به سمت اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) برداریم ایشان صد قدم به سمت ما آمده و یاری‌مان می‌کنند تصریح کرد: اگر بخواهیم قضاوت درستی داشته باشیم، می‌بینیم که مردم واقعا برای لباس روحانیت احترام خاصی قائل هستند و امیدواریم خداوند هم به ما روحانیون توفیق دهد در این راهی که انتخاب کردیم با همه وجود ثابت قدم بمانیم. 

 

وی اضافه کرد: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و سال نو هستیم و باید از خداوند متعال بخواهیم فرج مولایمان حضرت قائم (عج الله تعالی فرجه الشریف) را نزدیک بفرماید تا این نظام الهی با دست رهبری عظیم الشأن به صاحب اصلی آن سپرده شود.

 

امام جمعه شهرستان رودسر در پایان با بیان اینکه از زمان حضور حجت‌الاسلام آل حبیب ورزش طلاب رونق بیشتری گرفته است خاطرنشان کرد: امیدواریم طلبه‌ها هم از عرصه تهذیب و هم در در تحصیل علم و سلامت جسم موفقیت‌های زیادی کسب کرده و مایه افتخار شهرستان رودسر باشند.


 

کد خبر 1257424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha