شهدا نوری هستند که مسیر را به ما نشان می دهند

سردار صادقی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده توطئه های دشمنان است، گفت: شهدا نوری هستند که مسیر را به ما نشان می دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار حسین رضا صادقی امروز در یادواره ۱۵۰۰ شهید شهرستان بروجرد، اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

 

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باعث معرفت افزایی می شود، افزود: امنیت و آرامش امروز کشور، آزادی راه کربلا، سربلندی و عزت ایران اسلامی از دستاوردهای خون پاک شهیدان است.

 

مسئول دفتر نظارت‌های ویژه کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدا با جهاد در مسیر الهی گام‌ نهاده و موفق شدند، خاطرنشان کرد: پیشرفت های ایران در عرصه های نظامی و علمی و فناوری انقلاب به خاطر وجود شهدا است.

 

وی ادامه داد: بزرگترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تربیت انسان هایی بزرگ مانند شهدا بوده است.
 

سردار صادقی با بیان اینکه تربیت نیروهای مومن و متعهدی همچون شهدا، مقدمه حکومت اسلامی امام زمان(عج) است، افزود: تربیت انسان هایی مانندشهدا است، اگر شهدا نبودند ارزش های اسلامی نیز وجود نداشت.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا نوری هستند که مسیر را به ما نشان می دهند، بیان کرد:  بیان رشادت های شهدا، زندگی نامه شهدا و ترویج و نهادینه سازی مکتب ایثار و شهادت خنثی کننده فتنه های دشمنان است.

 

سردار صادقی با بیان اینکه شهدا از مکتب حسینی الگو گرفتند، ادامه داد: فرق انقلاب اسلامی ایران با دنیا این است که ما ملت امام حسین(ع) هستیم شهادت برای ما تاج کرامت است.

 

وی با بیان اینکه در مکتب شهدا ترس معنا ندارد، خاطرنشان کرد:امروز جوانان اشتیاق زیادی به شهادت دارند، و این نشانه هایی از دل مومن است.

 

مسئول دفتر نظارت‌های ویژه کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: در سایه ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار است که این انقلاب و آینده آن بسیار درخشان است و به انقلاب و حکومت امام زمان(عج) وصل خواهد شد.

کد خبر 1257472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha