بیش از یک هزار و ۴۰۰ طلبه خواهر در استان سمنان تحصیل می کنند

حجت‌الاسلام‌ نجم از تحصیل بیش از یک هزار و ۴۰۰ طلبه خواهر در مجموعه یازده مدرسه حوزه علمیه استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام‌ مهدی نجم -مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان- در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۴۰۰ طلبه خواهر در مجموعه یازده مدرسه حوزه علمیه استان سمنان تحصیل می‌کنند گفت:  قریب به یک هزار و ۷۰۰ طلبه خواهر نیز از سطوح مختلف حوزه در سطح استان دانش‌آموخته شده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه  ثبت نام حوزه علمیه خواهران استان همزمان با روز مبعث حضرت رسول(ص)آغاز شده است اظهارداشت: متقاضیان با مراجعه به درگاه اینترنتی www.whc.ir و یا مراجعه حضوری به مدارس علمیه سطح استان می توانند از شرایط و جزئیات تکمیلی مطلع شوند.

 

حجت‌الاسلام‌ نجم تقویت سطوح عمومی و تکمیلی و جذب حداکثری از افراد مومن و متدین  را رویکرد مدیریت حوزه علمیه خواهران استان سمنان اعلام کردوافزود: ثبت نام در مقطع سطح دو با مدرک سیکل، دیپلم و بالاتر انجام می شود.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران  این استان در مقطع سطح سه، در رشته های تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول، کلام اسلامی و کلام با گرایش مهدویت ، کلام با گرایش امامت، مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی  از دانش آموختگان سطح ۲ حوزه علمیه داوطلب می پذیرد افزود: طلاب دانش آموخته در مقطع سطح سه می توانند در مقطع سطح چهار و در رشته های فقه خانواده،معارف علوم قران وتفسیر تطبیقی ثبت نام کنند.

 

وی  زمان برگزاری آزمون پذیرش سطح دو روز جمعه ۲۳ تیر سال آینده و آزمون مقاطع سطح سه و چهار در ۱۲ خرداد سال آینده به صورت حضوری ذکر کرد وافزود:  بعد از آزمون، قبول شدگان در مصاحبه شرکت خواهند کرد.

 

حجت‌الاسلام‌ نجم همچنین به تحصیل بیش از ۵۰ نفر از حوزویان اتباع خواهر در سطح استان اشاره و اظهار داشت: اتباع خارجی مقیم استان سمنان هم می‌توانند با مراجعه به سایت جامعه المصطفی برای ثبت‌نام اقدام کرده و امکان تحصیل اتباع خواهر در سطح مدارس حوزه علمیه خواهران استان وجود دارد.

کد خبر 1257508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha