افزایش ۴۰ درصدی مشارکت مردم اصفهان در کمک به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد اصفهان از افزایش ۴۰ درصدی مشارکت مردم این استان در کمک به نیازمند در سال جاری خبرداد.

«کریم زارع» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به مشارکت مردم در کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر اظهارداشت: با وجود مشکلات مالی و اقتصادی و فراز و نشیب های اقتصادی که افراد جامعه متحمل شدند، اما در استان اصفهان روحیه نیکوکاری پایدار و نسبت به هم نوعان غفلت نشده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان افزود: کمک های مردمی امسال نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش داشته که توانسته نقشی در حل مشکلات خانواده های آسیب پذیر ایفا کند.

 

وی با بیان اینکه در آستانه سال جدید سه هزار پایگاه جمع آوری کمک های مردمی برپا شد، خاطرنشان کرد: بخش زیادی از این مراکز در مدارس و مابقی در سطح شهر و مصلی های نماز جمعه بود.

به گفته زارع، رشد 40 درصدی کمک ها در این مراسم نیز وجود داشت که سعی شده کمک های مردمی تا قبل از پایان سال به دست نیازمندان برسد که البته فرآیند جمع آوری هدایای مردمی همچنان ادامه دارد.

 

وی از این همراهی خیرین و عموم افراد جامعه تقدیر کرد و اذعان داشت: سنت حسنه احسان و نیکوکاری در بین نسل های جدید نیز نهادینه شده و همت خیرخواهانه وجود دارد.

 

 تحویل هزار واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد

 

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به احداث مسکن اشاره کرد و گفت: هزار واحد مسکونی در این روزهای پایانی سال به مددجویان این نهاد حمایتی واگذار شد.

وی نقش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خیرین را در این امر، مهم خواند و افزود: در صورت تداوم مشارکت ها، تا پایان سال آینده بیش از هزار واحد مسکن جدید نیز احداث می شود.

کد خبر 1257529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha