فرهنگ ایثار و شهادت نسل به نسل منتقل می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت با اقدامات فرهنگی و جایگاه معنوی این فضیلت، نسل به نسل منتقل می شود.

«مسعود احمدی نیا» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به بزرگداشت 22 اسفند روز شهدا اظهارداشت: یکی از فضیلت های بزرگ و سرمایه های ارزشمند برای انقلاب و اقتدار جامعه، روحیه ایثار و گذشت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان افزود: فرهنگ ایثار و شهادت با اقدامات فرهنگی و جایگاه معنوی این فضیلت، نسل به نسل منتقل می شود که این روحیه بر خلاف تلاش هایی که برای کم رنگی آن می شود اما پایدار می باشد.

 

وی ادامه داد: نسل جدید این فرهنگ را پذیرفته و بر آن اهتمام دارد و همین موضوع مایه اقتدار کشورمان شده و از طرفی هم پاسداشت خون شهدا مورد توجه قرار دارد.

به اعتقاد احمدی نیا، آزادی و استقلال طلبی با همین روحیه شجاعت و ایثار رقم می خورد و پاسداشت خون شهدا به همت آحاد جامعه در رفتار و عمل نشان داده می شود.

 

وی با بیان اینکه باید امانت دار باشیم تصریح کرد: نباید نسبت به خون شهدا و صبر و گذشت خانواده های ایثارگران بی مهری کنیم.

 

برنامه های 22 اسفند همراه با درختکاری

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان به برنامه های روز شهدا اشاره کرد و گفت: غبارروبی گلزار شهدا انجام و به یاد شهدا درختی کاشته شد.

وی ادامه داد: برنامه های فرهنگی، تولید محتوا چند رسانه ای و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این روز انجام شد که به مدت یک هفته نیز ادامه دارد.

کد خبر 1257533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha