رمز داشتن نظام اداری سالم اقامه نماز است

حسینی‌محراب، رمز داشتن نظام اداری سالم را اقامه نماز دانست و گفت: انسان با برپایی نماز می‌تواند در مقابل بسیاری از مفاسد بایستد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، علی‌اکبر حسینی‌محراب، عصر امروز دوشنبه (۲۲ اسفند) در نشست ستاد اقامه نماز استان و تقدیر از دستگاه‌های برتر در حوزه نماز، نماز را معراج مومنان دانست و اظهار کرد: کسانی که نماز اول وقت را به پا دارند جزئی از صالحین‌ هستند و در کار و جامعه مفیدتر خواهد بود.

 

استاندار خوزستان، با تأکید بر ضرورت اقامه نماز در دستگاه‌ها، افزود: رمز داشتن نظام اداری سالم اقامه نماز است و انسان با برپایی نماز می‌تواند در مقابل بسیاری از مفاسد بایستد.

 

وی با بیان اینکه انسان اگر به خداوند متعال متصل شود، همه عالم در برابرش تسلیم خواهد شد، اضافه کرد: امیدواریم ما مدیران این قدرت را داشته باشیم تا با توجه به نماز و برپایی نماز اول وقت در منزل و محل کار این امر را میان همکاران و خانواده قوت ببخشیم.

 

حسینی‌محراب، با اشاره به اینکه دعای مومنان ما را از عذاب بازمی‌دارد و سرنوشت انسان را تغییر می‌دهد، ابراز کرد: زمانی که مومنان در نمازخانه و مساجد گرد هم می‌آیند، توجه‌ها را به خود جلب می‌کنند.

 

وی یاد آور شد: همانگونه که مقام معظم رهبری می‌فرماید، مرکز محلات باید مسجد باشد، مرکز ادارات نیز باید نمازخانه‌های آن قرار گیرد.

 

گفتنی است، در پایان این آئین از فعالان نماز و دستگاه‌های برتر در حوزه نماز استان تقدیر شد.

 

کد خبر 1257549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha