تقویت تفکر بسیجی در جامعه یک ضرورت است

حجت الاسلام محمدی لائینی بر لزوم تقویت تفکر بسیجی در جامعه تاکید کرد و گفت: ترویج تفکر بسیجی و ایجاد پایگاه های بسیج در ادارات و نهادها ضرورت جامعه امروز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه در مازندران- شامگاه (۲۲اسفند) در جمع فرماندهان و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) ساری، ضمن تقدیر از تلاش‌های جامعه بسیجیان در حفظ و دفاع از امنیت، بسیج را باطل السحر مشکلات دانست و اظهار کرد:صدور تفکر بسیجی به کشورهای منطقه، دفاع از حرم و مرزها را رقم زده است.

 

 

وی با بیان اینکه افق دید بسیج جهانی است،گفت: در شان بسیج نیست که لنگ امکانات اولیه باشد، همچنین باید فکری به حال وضعیت زندگی بسیجیان کنیم، شما ببینید که استکبار چگونه به نیروهای خود می‌رسد؛ البته خطر برای بسیجیان آنجا جدی است که ما انگیزه‌های الهی خودمان را از دست بدهیم.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی بر لزوم تقویت تفکر بسیجی در جامعه تاکید کرد و خواستار حضور عموم مردم در پایگاه‌های بسیج شد و افزود: همه باید عضو بسیج شویم، نیروهای بسیج باید در کنار هم باشند، حضور پرشور در میدان‌ها مهم است.

 

وی با تاکید بر لزوم ترویج تفکر بسیجی و ایجاد پایگاه های بسیج در ادارات و نهادها، گفت: مدیریتی که تفکر بسیجی نداشته باشد اصلا نباید مدیریت کند.

کد خبر 1257558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha