دیدار با خانواده های شهدا یکی از وظایف مهم مردم و مسئولان است

حسین میرزایی بابیان اینکه عزت اقتدار، آرامش و امنیت ایران اسلامی را مدیون شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا هستیم گفت: دیدار با خانواده های شهدا یکی از وظایف مهم مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری محسن حسین میرزایی در دیدار با خانواده شهید مهرداد نیک پور در شهرکرد و خانواده شهید مجید بیاتی در اشکفتک که به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس شهرستان شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: دیدار با خانواده های شهدا یکی از وظایف مهم مردم و مسئولان است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: گرامی میداریم روز بزرگداشت شهدا را و اقرار می کنیم که عزت اقتدار، آرامش و امنیت ایران اسلامی را مدیون شهدا ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا هستیم.

 

وی افزود: اگر نبودند شهدا و ایثارگران و شهدای مدافع حرم امروز میدان نبرد ما با داعش میدان آزادی و یا میدان انقلاب شهرکرد بود لذا به شکرانه نعمت امنیت قدرشناس شهدا، ایثارگران و خانواده های آنها هستیم.

 

حسین میرزایی ادامه داد: اگر چه امروز به بهانه روز بزرگداشت شهدا به زیارت شما خانواده معزز آمدیم ولی به نظر بنده طول سال باید روز شهید و شهادت باشد و به فرهنگ شهید و شهادت توجه و با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار شود.

 

 

وی در پایان با اشاره به اینکه وظیفه ماست که خدمت خانواده های معظم شهدا برسیم افزود: نوکری این عزیزان خصوصا والدین معزز شهدا مایه افتخار است.

 

بر اساس این گزارش در ادامه اسماعیل عسگری اظهار داشت: در این دیدار ها گفت طبق برنامه ریزی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در سطح استان با خانواده های معزز شهدا در قالب «طرح سلام شهید» دیدار شد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران بر اساس فرمان حضرت امام خمینی (ره) در ۲۲ اسفندماه ۱۳۵۸ به‌عنوان یک نهاد انقلابی به‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین ارائه خدمات مطلوب در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و سلامت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تأسیس شد و در سال ۱۳۸۳، ۲۲ اسفند توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌عنوان «روز بزرگداشت شهدا» در تقویم رسمی کشور نام‌گذاری شد.

 

 

وی افزود: ما باید در این هفته بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب برای شناخت و شناساندن حق عظیم شهدا، با تلاش همه‌جانبه و فراگیر و با کوششی مضاعف و متفاوت از فعالیت‌های متعارف گذشته به اجرای ویژه‌برنامه‌های این روز در استان بپردازیم.

 

عسگری با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با ۱۸ برنامه محوری این هفته را بزرگ خواهد داشت اضافه کرد: کلیه برنامه ‌های بنیاد با رویکرد و امیدآفرینی و با شعار محوری «هم پای جانبازان به‌پای عهد و پیمان تا پای جان هستیم در راه شهیدان» و با یک هدف واحد در راستای افزایش شناخت مخاطبین و آحاد جامعه از موضوع روز شهید بود.

 

کد خبر 1257567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha