نکوداشت مقام شهدا تجلی فرهنگ جوانمردی و از خودگذشتگی است

صفوی گفت: ‌نکوداشت مقام شهدا و ایثارگران درحقیقت تجلی فرهنگ جوانمردی، از خودگذشتگی و رشادت های انسان هایی است که عشق را در مکتب توحید آموختند و در راه رستگاری گام بر جاده امن الهی نهادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رضوانشهر، سیدنادر صفوی -فرماندار رضوانشهر- شب گذشته(دوشنبه،‌۲۲اسفند) در همایش بزرگداشت شهدا که در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه روز بزرگداشت شهدا بهترین فرصت برای تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است اظهار کرد: شهدا با خدا معامله کردند و ماندگار و رستگار شدند.

 

وی افزود: شهدا مایه افتخار و عظمت نظام جمهوری اسلامی هستند و مردم و مسئولان در مقابل شهدا وظایفی دارند.

 

فرماندار رضوانشهر گفت:‌ نکوداشت مقام شهدا و ایثارگران درحقیقت تجلی فرهنگ جوانمردی، از خودگذشتگی و رشادت های انسان هایی است که عشق را در مکتب توحید آموختند و در راه رستگاری گام بر جاده امن الهی نهادند.

 

صفوی با بیان اینکه شهدا رفتند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت بر دوش ما گذاشتند تصریح کرد: به یقین بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی است بر همه ما برای احیای ارزش‌های والای انسانی و به فرموده مقام معظم رهبری بزرگداشت شهدا و ایثارگری‌های آنها برای آینده کشور ضروری و حیاتی است.

 

وی خاطرنشان کرد: حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت ها و دستاوردهای آن در عرصه های مختلف مرهون خون های پاک و مطهر شهدای گرانقدر است؛ شهدایی که با خون خویش عزت و آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند و امروز می توانیم با تأسی از آن اسوه های بی نظیر و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، ایران اسلامی را بیش از گذشته قوی کنیم.

کد خبر 1257573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha