حوزه علمیه در خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمن نقش بسزایی دارد

حجت الاسلام آروانی، با اشاره به اهمیت و نقش حوزه علمیه در رشد فرهنگی و دینی جامعه، گفت: باید از این ظرفیت در جهت مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن به خوبی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت‌الاسلام ابوالحسن آروانی، امروز(23اسفند)، در برگزاری شورای پذیرش حوزه علمیه امام رضا(ع) پلدختر اظهارداشت: حوزه علمیه ظرفیتی عظیم برای فعالیت در عرصه تبلیغ و بصیرت افزایی در جامعه است.

 

امام جمعه معمولان با تاکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت حوزه برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن، افزود: دشمن می خواهند ارزش های دینی و معنوی را بین نسل جوان و نوجوان کمرنگ کند و راه مقابله با این توطئه ها بصیرت است.

 

وی بیان کرد: امروزه حوزه های علمیه و روحانیت شیعه در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخی خویش قرار دارند و با یکی از دشوارترین مسئولیت های خویش روبرو هستند که برنامه ریزی وهماهنگی، حرکت و هوشیاری بیشتری می طلبد.

 

حجت الاسلام آروانی اظهار کرد: ارتقای اخلاق و معنویت در سایه نهادینه سازی و تبیین ارزش ها بین نسل نو و مصون سازی این قشر در برابر هجمه های فرهنگی راه مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن است.

کد خبر 1257635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha