برگزاری جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در ساوه

جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد امروز با حضور رئیس کل دادگستری استان مرکزی در شهرستان ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت برگزاری جشن های گلریزان، گفت: برگزاری این جشن ها در اعیاد مذهبی و استفاده از ظرفیت خیرین نیکوسرشت به منظور آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و محکومین مالی امری ضروری و پسندیده است.

 

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه سلسله جشن ها و مراسم های گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد دارای شرایط آزادی، با هدف بازگشت زندانیان به آغوش خانواده ها برگزار شده است، افزود: حمایت و توانمند سازی ایشان، از دیگر اهداف این جشن ها است که برنامه ویژه آن امروز با حضور خیرین و نیکوکاران در شهرستان ساوه برگزار شد.

 

وی گره کشایی از مشکل نیازمندان و افرادی که مشکل دارند را ضروری دانست و بیان کرد: تلاش برای گره گشایی از مشکل برادر دینی بسیار با ارزش است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه با برگزاری اینگونه مراسم ها، حمایت از خانواده زندانی مستحق آزادی صورت می پذیرد، ادامه داد: این مهم سبب می شود تا هرچه سریع تر مددجو و سرپرست خانواده به کانون گرم خانواده خویش بازگردد.

 

رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان مرکزی در ادامه با اشاره به اینکه در این مراسم  مبلغی بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال جمع آوری شده است، ادامه داد: این مبلغ نسبت به مراسم سال قبل افزایش ۳ برابری داشته و امسال به همت و تلاش ساوجی ها برگزار شده است.

 

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۲ نفر از محکومین مالی و زندانیان جرائم غیر عمد استان مرکزی با مجموع بدهی 188 میلیارد تومان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده خویش بازگشتند.

کد خبر 1257707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha