رسالت ایثارگران و ‌آزادگان پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی است

ولی پوری گفت: رسالت ایثارگران و ‌آزادگان پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی است؛ متناسب با این امر مهم ضروری است در مسیر تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و جهاد تبیین بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مرتضی ولی پوری طی دیدار با چند تن از آزادگان و ایثارگران که سه شنبه ۲۳ اسفند در استانداری البرز انجام شد گفت: آزادگان و ایثارگران نماد عزت آفرینی و شهامت دوران دفاع مقدس هستند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: رسالت ایثارگران و ‌آزادگان پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی است؛ متناسب با این امر مهم ضروری است در مسیر تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و جهاد تبیین بیش از پیش اهتمام داشته باشند. 

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین ارزش های والای انقلاب اسلامی اظهار کرد: تجربیات و فداکاری ایثارگران و آزادگان به واسطه جهاد تبیین به نسل های بعدی منتقل می شود.

 

وی اظهار کرد: ایثارگران با باور به ارزش هایی که به واسطه آن در عرصه انقلاب و دوران دفاع مقدس حضور فعال یافتند امروزه پیش قراول رسالتی بر پایه تبیین فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز خاطرنشان کرد: تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی همواره شاهد دستاوردهای بی نظیری بوده است؛ امروز یادگاران دوران دفاع مقدس بهترین سند پرافتخار انقلاب اسلامی هستند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1257716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha