طرح قاسمیون ۳ با تجلیل از برگزیدگان به ایستگاه آخر رسید

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی از برگزاری آئین اختتامیه طرح قاسمیون ۳ خبر داد و گفت: این آئین با تجلیل از ۱۸ نوجوان برتر بسیجی در مسجد حضرت زهرا (س) برگزار شد.

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از برگزاری آئین اختتامیه طرح قاسمیون ۳ خبر داد و گفت: این آئین با تجلیل از ۱۸ نوجوان برتر بسیجی در مسجد حضرت زهرا (س) برگزار شد.

 

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان با یادآوری این مطلب که این طرح آذر ماه آغاز شده و بهمن ماه به پایان رسید، ابراز کرد: طرح قاسمیون در سه مرحله با محوریت موضوعات قرآنی، تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

 

وی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح قاسمیون ۳، دوره های آموزشی سبک زندگی قرآنی تحت عنوان راه سعادت و همچنین دوره آموزشی انقلاب سلیمانی ها برگزار شد.

حجت الاسلام سعیدی بیان کرد: به منظور ایجاد تنوع در برنامه های طرح قاسمیون ۳، مسابقات ورزشی فوتسال با حضور نوجوانان در سطح شهرستان جیرفت برگزار شد.

 

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان یادآور شد: در آئین اختتامیه طرح قاسمیون ۳، براساس کسب امتیازات نوجوانان در آزمون دوره های آموزشی راه سعادت و انقلاب سلیمانی ها، نفرات برتر معرفی و از آنها تجلیل شد.

وی گفت: به نفرات برتر لوح سپاس از سوی امام جمعه جیرفت همراه با کارت هدیه، حواله اقلام فرهنگی و ورزشی و همچنین بسته های فرهنگی شهدایی تقدیم شد.

حجت الاسلام سعیدی تصریح کرد: هدف از اجرای طرح قاسمیون ۳، تربیت قرآنی نوجوانان و آشنایی آنها با مکتب شهید سلیمانی بود تا با الگو برداری از سبک زندگی و سیره شهید سلیمانی بتوانند ادامه دهنده راه این شهید والامقام باشند.

کد خبر 1257730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha