استفاده از ظرفیت کانون های مساجد در راستای مردمی سازی امور

حسنی به فعالیت ۳۸۳ کانون فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و گفت: از بین کانون‌ها ۳۰ کانون فرهنگی هنری در راستای افزایش توانمندی انتخاب شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، امر الله حسنی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان درکارگروه فرهنگی و اجتماعی در استانداری اظهار کرد: این مجموعه در راستای مردمی سازی امور از ظرفیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استفاده می کند.

 

وی ادامه داد: در این راستا دوره‌های مختلف آموزشی و تربیتی از جمله دوره تربیت اردوداری، دوره توانمندسازی گروه های سرود و تئاتر، دوره آموزشی زوج‌های جوان، دوره مدیریت فرهنگی مساجد و دیگر دوره های آموزشی برگزار شده است.

 

این مسئول با یادآوری اینکه فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان با هزار مجموعه فرهنگی، هنری و رسانه ای در ارتباط است، گفت: ما در سال جاری موفق به اجرای دوره آموزشی مدیریت فرهنگی مسجد بودیم که این دوره‌ها تاثیر قابل توجهی در این امور داشته است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به فعالیت ۳۸۳ کانون فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و گفت: از بین کانون‌ها ۳۰ کانون فرهنگی هنری در راستای افزایش توانمندی انتخاب شده‌اند.

 

حسنی به برگزاری برنامه‌های هنری و فرهنگی در سطح استان اشاره کرد و گفت: فیلم‌های ارزشی در مناطق مختلف استان از جمله مناطقی که سینما دارند نمایش داده می شود.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان نیز در سخنانی به برگزاری همایش تقدیر از خیران سلامت در زنجان در سال آینده اشاره کرد و افزود: لازم است فرهنگ فعالیت خیران در حوزه سلامت از درمان به سمت پیشگیری، تحقیق و پژوهش تغییر کند، چرا که نیاز به تغییر سبک زندگی در سطح جامعه وجود دارد.

 

تقی لو به ظرفیت بسیج در همه عرصه‌ها از جمله حوزه سلامت اشاره و تاکید کرد: بسیج و گروه‌های جهادی نقش مهمی در پیشبرد برنامه‌های سلامت محور ایفا می‌کنند.

کد خبر 1257733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha