آموزش فرهنگی و قرآنی ۱۲ هزار مددجوی کمیته امداد در استان قزوین

ظاهری گفت: طی سال جاری بیش از ۱۲ هزار مددجو در برنامه آموزشی کلاس های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی شرکت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، ناصر ظاهری- مدیرکل کمیته امداد استان قزوین- بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلفی به خانواده تحت حمایت خود ارائه می کند  که یکی از برنامه های امدادرسانی این نهاد در زمینه های فرهنگی و اجتماعی است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: در این زمینه برنامه های مختلفی داریم که یکی از آنها برگزاری کلاس های آموزش قرآن برای 190 نفر از مددجویان است که این برنامه به صورت متمرکز با رویکرد قرآنی برگزار شده و شرکت کنندگان از آموزش های قرآنی تخصصی بهره مند می شوند.

 

وی اضافه کرد: علاوه بر این کلاس ها برای بیش از ۱۲ هزار مددجو کلاس آموزش آگاه سازی و مهارت های زندگی و قرآنی برگزار شده است که در این کلاس ها با حضور مربیان برنامه های آموزشی اجرایی شده است.

 

ظاهری اعلام کرد: یکی دیگر از برنامه های کمیته امداد در زمینه فرهنگی اعزام مددجویان به مناطق جنوب و غربی کشور در قالب کاروان راهیان نور است که در این زمینه ۱۲۰ نفر از مددجویان در ایام دهه فجر در اردوی راهیان نور حاضر شده و از برنامه های فرهنگی آن استفاده کردند.

 

وی یادآور شد: همه این برنامه ها با هدف ارتقای فرهنگی مددجویان برگزار شده است چراکه اساس کار کمیته امداد امام خمینی (ره) فرهنگی است.

 

کد خبر 1257754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha