مسئولان در راستای رفع مشکلات مردم اهتمام ویژه داشته باشند

حجت‌الاسلام خورشید گفت: مسئولان در راستای رفع مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت‌الاسلام خورشید _امام جمعه شهرستان بیجار_ امروز(چهارشنبه، ۲۴ اسفند) در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ فراز و نشیب‌های زیادی داشت و موفقیت‌های دولت مردمی داشت و در کنار اینها ضعف‌های هم بود که باید با تمام توان در راستای رفع مشکلات از جمله در حوزه اقتصادی برداشت.

 

وی افزود: متاسفانه شیطنت‌های هم دشمنان داشتند و فرزندان ما را وارد صحنه کرد و قصد داشت زنان و دختران را مقابل ارزش‌های اسلامی قرار دهند اما متاسفانه در راه رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

 

وی به بصیرت و هوشیاری مردم اشاره و تاکید کرد: خوشبختانه مردم با هوشیاری و آگاهی و با حضور حماسی خود در راهپیمایی 13 آبان و 22 بهمن نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند و نیز ما باید قدر دان مردم باشیم و در راستای خدمت به انها گام برداریم.

 

حجت‌الاسلام خورشید در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت اجرای امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: همه ما یک وظیفه فردی داریم که در آن باید خدمت‌گذار باشیم و یک وظیفه عمومی داریم که سفارش قرآن هم هست که همان امر به معروف می باشد و باید در راستای اهمیت این فریضه الهی گام برداریم.

 

وی ادامه داد: دشمنان از موفقیت افراد و نهادهای موفق در حوزه دینی واهمه دارد و ما باید با توجه به جایگاه بالای این حوزه در راستای اشاعه ارزش‌های دینی و بالاخص حجاب کوشا باشیم.

 

امام جمعه بیجار همچنین به اهمیت حضور مسئولان در بین مردم اشاره کرد و بیان داشت:حضور مسول اداره در بین مردم و ارتباط نزدیک با مردم در راستای رفع مشکلات ضروری است.

 

وی در ادامه به اهمیت افزایش فعالیت‌های فرهنگی اشاره کرد و ابراز داشت: متولیان و نهادهای فرهنگی ضروری است در ایام ماه رمضان با اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند.

کد خبر 1257755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha