مهرواره محله همدل، طرحی برای رفع مشکلات محله

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: طرح مهرواره محله همدل، با هدف رفع مشکلات محله ها خصوصا مناطق محروم و جذب حداکثری مشارکت های مردمی، از ابتدای ماه مبارک رمضان به مدت یکسال در این شهرستان اجرایی می شود.

حجت الاسلام کاظم حریف- مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: در اجرای این طرح مسایل و مشکلات مناطق محروم و حاشیه نشین بررسی و رصد شده تا برطرف شود، سال های گذشته حرکت خوبی در بحث توزیع بسته معیشتی و مقابله با کرونا صورت گرفت و ظرفیت بزرگی را نشان داد.

 

وی خاطرنشان کرد: این طرح، طرحی مبتکرانه و خلاقانه جهت کمک به تشویق فرزندآوری، رونق به مسائل اقتصادی و کسب و کار، مبارزه با فقر و محرومیت زدایی، رفع اختلافات و تنش، کمک هزینه دارو و جهیزیه است.

 

حجت الاسلام حریف با بیان اینکه این طرح دومین سال است که برگزار می شود، عنوان کرد: در اجرای طرح مهرواره محله همدل، پنج محله محروم و حاشیه نشین در سطح شهر شناسایی شده که جوانان و بانوان بیشترین تاثیرگذاری را نسبت به مسائل محلات دارند.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان بیان کرد: در اجرای این طرح از ظرفیت روحانیون جهت تعامل و همکاری استفاده شده و به دنبال این هستیم همدلی اقشار مختلف محلات بیشتر شود و دغدغه و مشکلات آنان رسیدگی و برطرف شود.

 

حجت الاسلام حریف بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با ارائه این مدل جدید تلاش می‌کند تا مشکلات حوزه‌های مختلف محلات و شهرها توسط خود شهروندان شناسایی شده و برای رفع این مشکلات مدل گفتمانی حل مساله را نهادینه کند تا بدون دغدغه مسائل یاد شده برطرف و زمینه توسعه در ابعاد مختلف مهیا شود.

کد خبر 1257760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha