۲۵ آموزشگاه برای استقبال و میزبانی از مسافران نوروزی مهیا شد

مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شیروان گفت: امسال، ۲۵ آموزشگاه این شهرستان برای استقبال و میزبانی از مسافران نوروزی مهیا شد.

رضا خسروی- مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: 25 آموزشگاه شهرستان با 170 کلاس و ظرفیت پذیریش روزانه، 900 نفر با شروع تعطیلات در ایام نوروز پذیرای زائران حرم رضوی و مسافران نوروزی خواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: طبق روال هرساله اولویت برای اسکان‌های نوروزی تهیه شده از سمت آموزش و پرورش با خانواده‌های فرهنگی بوده و سپس در اختیار عامه مردم قرار می‌گیرد و از طریق ارائه کارت شناسایی امکان اسکان در مکان‌های تهیه شده را پیدا می‌کنند.

 

خسروی با تقدیر از عوامل اجرایی اسکان در مدارس و پایگاه‌های اسکان سال گذشته در این شهرستان عنوان کرد: این عزیزان نوروزبانان بی نوروز بودند که با ایثار و تلاش خود زمینه آسایش و خدمت رسانی به مسافران را فراهم کردند.

 

مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شیروان بیان کرد: جدا از فرهنگیان این امکان برای کارمندان دولت وجود دارد در صورتیکه ظرفیت برای اسکان وجود داشته باشد به آنها هم خدمات ارائه بدهیم.

 

 

کد خبر 1257789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha