لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مسیر تعلیم و تربیت

یاسمی پور گفت: مجموعه آموزش وپرورش و فرهنگیان در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مسیر تعلیم و تربیت، همواره پای کار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، عبدالصمد یاسمی پور امروز چهارشنبه (۲۴ اسفند) در دیدار با رئیس بنیادشهید شهرستان جهرم ضمن گرامیداشت روز بزرگداشت شهداء و تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی گفت: به برکت وجود شهداست که انقلاب اسلامی ایران پایدار مانده چرا که شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می گیرند و انشاءالله که توفیق خدمت راستین در مسیر اسلام و شهدا، نصیب همه ما شود.

 

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش جهرم عنوان کرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهداست و مجموعه آموزش وپرورش و فرهنگیان در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مسیر تعلیم و تربیت، همواره پای کار هستند.

 

سیدجبارحسینی، رئیس اداره بنیادشهید و امور ایثارگران جهرم ضمن قدردانی از مسئولان آموزش وپرورش گفت: برنامه ریزی برای این دیدارها و نشست های صمیمی، نشان از انقلابی و ولایی بودن مسئولان بویژه مجموعه فرهنگیان و دانش آموزان آموزش و پرورش جهرم دارد که با تلاش های بی وقفه خود در عرصه تعلیم و تربیت فرزندان عزیزمان، محکم ایستاده اند.

 

در پایان این دیدار، با  تقدیم گل از زحمات و تلاشهای سیدجبارحسینی، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران جهرم و مجموعه کارکنان آن اداره تجلیل صورت گرفت.

کد خبر 1257811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha