۱۲ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغالزایی کمیته امداد گیلان به بهره برداری رسید

۱۲ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغالزایی کمیته امداد گیلان امروز(چهارشنبه، ۲۴ اسفند) با حضور نماینده ولی فقیه در استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی - نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان- امروز(چهارشنبه، ۲۴ اسفند) در آیین بهره‌برداری از ۱۲ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغالزایی کمیته امداد استان گیلان با بیان اینکه ایجاد اشتغال و تولید موجب برطرف شدن بسیاری از مشکلات اجتماعی می‌شود گفت: رهبر معظم انقلاب طی هشت سال در شعارهای سال به مسئله تولید تاکید داشتند که یک شعار همیشگی است لذا همه تلاش‌ها در عرصه نظام بانکی و اقتصادی بایستی در راستای تحقق شعارهای سال و منویات رهبری باشد.

 

وی با اشاره به صرف هزینه هزار و 100 میلیاردی توسط کمیته امداد گیلان برای اشتغالزایی افزود: بیش از ۱۸ هزار نفر در سراسر استان مشغول به‌کار شدند و امیدواریم شاهد اقدامات بیشتری در این بخش باشیم.


آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه رشد کشورها در داخل به تولید و در خارج به صادرات بستگی دارد تصریح کرد: عمده‌ترین صادرات مربوط به بخش فنی و مهندسی است اما امروز با توجه به موقعیت ایجاد شده در آسیای میانه و جنوب شرقی آسیا باید بتوانیم از این فرصت به‌خوبی استفاده کنیم.


وی با اشاره به اینکه منابع مالی و مراکز ایجاد اشتغال در اختیار مدیران و بانک‌هاست تصریح کرد: بانک‌ها باید مدیر، مولد و ناظر باشند و نقدینگی‌ها را در اختیار تولید قرار دهند و بنگاه و سهام‌دار نباشند.


فلاحتی با بیان اینکه طرح پیشنهاد شده تجمیع مرکز تولید با آثاری همچون نظارت بر زیرمجموعه و تمرکز تقاضاکنندگان بر یک جا همراه است اذعان کرد: متولیان امر،‌ افراد و مجموعه‌ها را به‌طور دائم نظارت کنند و جلوی پیچیدگی‌های اداری گرفته شود.



 

کد خبر 1257828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha