در آینده شاهد تکرار تاریخ پرافتخارمان از سوی جوانان خواهیم بود

سردار سلامی، با بیان اینکه در آینده شاهد تکرار تاریخ پرافتخارمان از سوی جوانان خواهیم بود، گفت: اشتیاق جوانان به شناخت شهدا و حضورشان در یادمان‌های دفاع مقدس ما را به آینده امیدوارتر می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سردار حسین سلامی، امروز چهارشنبه (۲۴ اسفند) با حضور در یادمان شهدای عملیات والفجر هشت اروندکنار، در جمع خبرنگاران، حفظ آرمان‌ها و ارزش‌ها را از نشانه‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: برای حفظ این آرمان‌ها و ارزش‌ها خون‌های زیادی ریخته شده و فرزندان این سرزمین پرپر شدند.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: اسلام از ابتدا تا امروز به برکت فرهنگ ایثار و شهادت استوار مانده است.

 

وی با بیان اینکه تداوم اسلام از تنگه اُحد، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم به برکت فرهنگ ایثار و شهادت است، تصریح کرد: امروز در گام دوم انقلاب نیاز مهم کشور توجه جدی به فرهنگ ایثار، شهادت و تفکر بسیجی است.

 

سردار سلامی، عنوان کرد: اگر در توسعه، ترویج و تبیین فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی کوتاهی شود جامعه دچار انحراف خواهد شد و فرهنگ‌های دیگر جایگزین می‌شود، ضمن اینکه دشمن به دنبال فراموشی فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

وی حضور زائران سرزمین‌های نور در یادمان‌های شهدا و مراکز عملیاتی دوران دفاع مقدس را یکی از مقاطع پرافتخار ایران اسلامی برشمرد و تاکید کرد: این حضور فرهنگ جهاد و شهادت را در کشور ما ریشه دار کرده است.

 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برگزاری مراسمات گرامیداشت حماسه آفرینی شهدا، ایثارگران و رزمندگان و همچنین انتقال آن به نسل‌های جدید را یک ضرورت مهم برای جمهوری اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: فرهنگ جهاد و شهادت یه سرمایه بزرگ برای اقتدار، استقلال و پیشرفت کشور است.

 

وی با بیان اینکه حضور جوانان در یادمان‌های دفاع مقدس بسیار امید بخش است، خاطر نشان کرد: اشتیاق جوانان به شناخت شهدا و حضورشان در یادمان‌های دفاع مقدس ما را به آینده امیدوارتر می‌کند.

 

سردار سلامی ابراز کرد: در آینده ای نزدیک به واسطه همین جوانان شاهد تکرار تاریخ پرافتخارمان خواهیم بود.

 

وی شهدا را مشعل هدایت‌بخش و سرمایه بزرگ کشور خواند و بیان کرد: شهدا با مجاهدت و از خودگذشتگی، حیات طیبه، استقلال، امنیت، سربلندی و اقتدار نظام اسلامی را برای ملت ایران رقم زدند.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با بیان اینکه فرهنگ شهدا و شهادت طلبی، کشور را در میدان‌های پرخطر نجات داده است، یاد آور شد: مسیر پیشرفت و آینده درخشان را در گام دوم انقلاب فراهم کرده و باید این فرهنگ همواره زنده بماند.

 

کد خبر 1257871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha