اجرای طرح "خانه های نورانی" در ۱۹ نقطه جدید کاشان/۳۰ خانه نورانی در ماه رمضان در کاشان فعالیت می کند

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از اجرای طرح "خانه های نورانی" در ۱۹ نقطه جدید این شهرستان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان،  همزمان با ماه مبارک رمضان و بمنظور تقویت و گسترش جلسات خانگی قرآن کریم، طرح "خانه های نورانی" در ۱۹ نقطه جدید شهرستان کاشان اجرا می شود.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود:  اجرای طرح "خانه های نورانی" (تلاوت خانگی قرآن) در راستای ترویج و گسترش فرهنگ نورانی قرآن کریم در میان نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

 

ضابطی افزود: یکی از وظایف مهم و بزرگ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی توسعه فرهنگ قرآنی و آموزش عمومی قرآن است چرا که قرآن چراغ راه حیات بشریت و انسان سازی است. 

 

دبیر شورای توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کاشان، افزود: در اجرای این طرح، فعالیت ۱۹ خانه نورانی جدید در شهر کاشان و بخش های تابعه کاشان با اهدای ۱۹۰ جلد قرآن و ۱۹۰ عدد رحل در ماه مبارک رمضان آغاز می شود.

 

ضابطی، ادامه داد: پیش از این تعداد ۱۱ خانه نورانی ذیل این اداره فعالیت داشته اند که با احتساب خانه های جدید، تعداد ۳۰ خانه نورانی در ماه مبارک رمضان آتی در سطح شهرستان در زمینه تلاوت قرآن کریم فعالیت خواهند داشت.

کد خبر 1257900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha