سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خراسان شمالی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خراسان شمالی به منظور بازدید از چند پروژه عمرانی حوزه فرهنگی خبر داد.

تقی صادقی -مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، از سفر «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خراسان شمالی خبر داد و گفت: «سید محمدهاشمی» معاون امور مجلس و استان ها، «مجید زین العابدین» دستیار ویژه وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و «نورعلی شاهی» مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را در این سفر همراهی می کنند.

 

وی زمان این سفر نیم روزه را عصر امروز پنج شنبه بیست و پنجم اسفندماه اعلام کرد و گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بدو ورود به مرکز خراسان شمالی در گلزار شهدا بجنورد حضور یافته و به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام می ‌کند.

 

صادقی، دیدار با حجت الاسلام والمسلین «رضا نوری» امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و «محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی را از دیگر برنامه های این سفر معرفی کرد.

 

وی با بیان اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دو پروژه عمرانی مجتمع فرهنگی و هنری بجنورد (دوبرار) و موزه هنرهای معاصر بجنورد هم بازدید خواهد کرد تا از نزدیک در جریان روند این پروژه ها قرار گیرد، اظهارکرد: بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های فرهنگی و هنری استان از دیگر برنامه ها به شمار می رود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، به دیدار کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با وزیر هم اشاره کرد و با بیان اینکه «محمدمهدی اسماعیلی» به دیدار خانواده شهید هنرمند «مصطفی کریمی» خواهر رفت، آخرین برنامه وزیر را در شامگاه پنج شنبه حضور در مراسم افتتاحیه جشنواره موسیقی مقامی استان به میزبانی شهرستان شیروان اعلام کرد.

کد خبر 1257937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha