استضعاف فکری و سیاسی؛ بدترین نوع استضعاف/ از فتنه ها نترسید

آیت الله عبادی با بیان اینکه استضعاف فکری و سیاسی بدترین نوع استضعاف است، گفت: از فتنه ها نترسید؛ این فتنه ها به جامعه آسیب می زند اما باعث بیدارشدن و هوشیار شدن افراد می شود و خود مردم توطئه های دشمن را خنثی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی -نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی- امروز پنج شنبه (۲۵ اسفند) در دیدار با فرمانده و کارکنان سازمان اطلاعات سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: از حدود ۴۰۰ سال قبل که قدم اروپای استعمارگر به مناطق دیگر باز شد به دنبال سلطه بر جهان و ثروت و منابع آن بود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: در شرایط کم آگاهی ملت ها، اروپای استعمارگر همه ساز و کارهای خود را برای آینده ترسیم کردند و یک ظاهری دارند که چند برابر آن مسائل نهفته و پنهانی وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه کار اروپای استعمارگر مداخله در کشورهای دیگر است، افزود: این ها به دنبال ایجاد اختلاف و جنگ و مردم کشی و آواره کردن مردم و غارت فرهنگ ملت ها و از بین بردن انسان های فرهیخته و کارآمد است و یک وحشی گری به توان چند را در پیش گرفته اند که این کارها ظاهر اروپای استعمار گر است.

 

آیت الله عبادی در ادامه گفت: باطن این ها خطرناک تر از ظاهرشان است و سلطه بر ملت ها و مکیدن خون مردم کارشان است و حمایت از انسان های بی دین و بی فرهنگ در هر جایی را سرلوحه کار خود دارند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در مقابل نقش های اروپای استعمارگر از ملت دفاع می کنند، افزود: این همه شهدای عزیزی که خونشان به وسیله اروپای استعمارگر ریخته شده مربوط به بخش نظامی است و هر انسان غیرتمند و هوشیاری در مقابل این ها ایستادگی می کند تا این هجوم بدتر از مغول را بگیرد.

 

وی بیان کرد: در جنگ ترکیبی یک کارهایی را شروع می کنند که در نتیجه منجر به شکست یک جامعه می شود و کارهای پنهان آن ها چون از هر ابزاری بهره می گیرد تمامش نیازمند کشف، هوشیاری و بیداری است و هر روز با یک پنهان کاری نو مواجه هستیم.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه دشمن در انواع توطئه ها یک طرح های جدید می ریزد که نیازمند کشف است، گفت: دو نوع انسان ها وجود دارند که به نقشه آن ها کمک می کنند که شامل دو طیف خائن و احمق است که به نفع آن ها فعالیت دارند و برنامه آن ها را تکمیل می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: کار بسیار سنگینی در این زمینه بر عهده دارید و دیدید که در جنگ ترکیبی و شناختی برخی افراد را گول زدند.

 

وی با اشاره به اینکه در شرایط آخرالزمانی قرار داریم، افزود: فتنه ها تداوم دارد و از فتنه ها نترسید و این فتنه ها به جامعه آسیب می زند اما باعث بیدارشدن و هوشیار شدن افراد می شود و خود مردم توطئه های دشمن را خنثی می کنند.

 

آیت الله عبادی در ادامه بیان کرد: روشنگری کار پربرکتی است و به همین دلیل مقام معظم رهبری بر روی تبیین تاکید دارند تا مسائل را برای آیندگان باز کنید و بدانید گذر زمان به نفع اسلام و ملت های مستضعف است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استضعاف فکری و سیاسی بدترین نوع استضعاف است، گفت: وقتی از جهت فکری شکست بخوریم مابقی از بین می رود اما همین فتنه جامعه را بیدار و آینده را بیمه می کند و به آینده نوجوانان و جوانان بسیار امیدوار هستیم.

 

 

کد خبر 1257960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha