اصل پیگیری سیاست‌های کلی نظام  یک عمل خیر و مد نظر مقام معظم رهبری است

رابط حوزه علمیه مجمع مردمی پیگیری سیاست‌های کلی نظام در استان کهگیلویه و بویراحمد اصل پیگیری سیاست‌های کلی نظام را یک عمل خیر و مد نظر مقام معظم رهبری دانست و گفت: حرکت به سوی تمدن سازی دغدغه معظم له بوده و سالیان بسیاری بر این مهم تاکید می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم بهشت امروز در نخستین نشست مجمع مردمی پیگیری سیاست‌های کلی نظام در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد حضرت مهدی (عج)، اظهار کرد: امام علی (ع) می فرماید «ماه رمضان ماه خداوند، ماه شعبان ماه رسول خدا و ماه رجب، ماه من است».

 

مدیر حوزه علمیه علی بن موسی الرضا (ع) یاسوج گفت: تفسیر کرده‌اند که ماه رجب به منزله دامنه کوه، ماه شعبان گردنه کوه و ماه رمضان به منزله رسیدن به قله است.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر کسی قصد دارد در ماه رمضان از ضیافت الهی و ماه میهمانی خدا بهره ببرد، باید در ماه رجب و شعبان خود را ساخته باشد.

 

حجت الاسلام بهشت افزود: گاهی اوقات در ماه مبارک رمضان ما هیچ لذتی از این ماه نمی بریم و دلیل آن این است که از قبل آمادگی لازم را برای این ماه نداشتیم، همچنان که پیامبر گرامی اسلام (ص)می فرمایند «اگر مردم ارزش ماه رمضان را می فهمیدند، دوست داشتند که هر روز ماه رمضان باشد»، چون پیامبر (ص) همه شرایطی که برای ورود به ماه مبارک رمضان لازم بوده را درک کرده است.

 

رابط حوزه علمیه مجمع مردمی پیگیری سیاست‌های کلی نظام در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: چون حدود ده روز تا ماه رمضان فرصت داریم، در این مدت می توان روزه گرفت، مناجات شعبانیه خواند، ذکر و دعا را مد نظر قرار داد.

 

وی در ادامه، ضمن تقدیر و تشکر از اعضای مجمع مردمی پیگیری سیاست‌های کلی نظام در استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه رئیس این مجمع، افزود: رئیس مجمع در استان حدود ۴۰ روز در زمینه پیگیری سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی اطلاع رسانی لازم را در مورد این سیاست ها انجام می دهند، گام دوم انقلاب را در همه ساختارها با فرمول مشخص برای اعضای مجمع اطلاع رسانی و نقش خانواده در ابعاد مختلف نظام فرهنگی، قضایی، پزشکی و همه ابعاد مشخص کردند.

 

حجت الاسلام بهشت اصل پیگیری سیاست‌های کلی نظام را یک عمل خیر و مد نظر مقام معظم رهبری دانست و افزود: اصل حرکت به سوی تمدن سازی دغدغه معظم له بوده و سالیان بسیاری مقام عظمای ولایت تاکید می کند بر اینکه بعد از انقلاب اسلامی و نظام اسلامی، دولت اسلامی به معنای واقعی کلمه تشکیل شود و انشالله بحث تمدن سازی سریع تر صورت بگیرد تا ما در آستانه ظهور منجی عالم بشریت و منجی انسان ها از ظلم و بیدادگری قرار بگیریم.

 

رابط حوزه علمیه مجمع مردمی پیگیری سیاست‌های کلی نظام در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: لازمه این کار این است که ابتدا از خود و خانواده این سیاست ها را آغاز کنیم و سپس آنها را به جامعه تسری دهیم و تاکید دسته جمعی و کلی برای بحث تمدن سازی نوین اسلامی باشد.

کد خبر 1257989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha