مردم مسلمان و آگاه ما بدحجابی در جامعه را نمی پذیرند

آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت با بیان اینکه بدحجابی مخالفت با دین و قرآن است گفت: مردم مسلمان و آگاه ما بدحجابی را در جامعه نمی پذیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی- نماینده ولی‌فقیه در گیلان- در خطبه های آخرین نماز جمعه سال 1401، امروز(جمعه، 26 اسفند) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت، توافق ایران و عربستان را رویدادی خوب و مبارک توصیف کرد و گفت: ایران نهایت صبر و استقامت را در ارتباط با همسایگان خود انجام داده و از درگیری پرهیز کرده است.


نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت: اگر ایران به عراق یا سوریه رفته به دعوت آن کشورها بوده وگرنه ایران اهل دخالت در امور داخلی کشورها نیست.


امام جمعه رشت افزود: صهیونیست ها از توافق ایران و عربستان سخت نگرانند و این دلیلی برای خوب بودن این توافق است.


وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی از اصول خود که حفظ ارزش ها و مرزهای عقیدتی است و دفاع از جریان مقاومت هیچگاه دست برنداشته است.


فلاحتی در ادامه با ابراز تاسف از بدحجابی در جامعه گفت: عموم زنان جامعه ما دیندار هستند اما برخی از زنان در جامعه کشف حجاب می کنند و نشان می دهند سر ناسازگاری با اسلام و انقلاب دارند.


وی خاطرنشان ساخت: کسی که کشف حجاب می کند عملا می گوید مخالف دین و قرآن و قانون جمهوری اسلامی است.


نماینده ولی فقیه در گیلان اعلام کرد: نظام اسلامی و مردم مسلمان و آگاه ما از این وضعیت به شدت نگران هستند و ادامه عمل زشت بدحجابی را در جامعه نمی پذیرند.
 
فلاحتی همچنین به افول رژیم صهیونیستی به اذعان سران خود این رژیم اشاره کرد و گفت: افسردگی و تمرد نظامیان و برخورد با شهرک نشینان بیانگر وضعیت وخیم رژیم صهیونیستی در ادامه موجودیتش است.


امام جمعه رشت اظهار داشت: با اعتراضات موجود، رژیم صهیونیستی زودتر از آنچه رهبر معظم انقلاب فرموده اند از بین خواهد رفت.


 نماینده ولی فقیه در گیلان در بخشی دیگر از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان بهار قرآن است، جلسات قرآن در مساجد و خانه ها برگزار کنید.


 وی تاکید کرد: مساجد باز شود جایی که مسجد بسته شود رحمت خدا متوجه آن سامان نیست. 


فلاحتی افزود: روحانیون را به مساجد دعوت کنید تا جلسات وعظ و تذکر برقرار شود و سخنان خدا و رسول خدا در مساجد گفته شود.


وی گفت: برگزاری نماز جماعت و مختصر بودن مراسم در مساجد مورد توجه متولیان مساجد باشد.


امام جمعه رشت با اشاره به سالگرد جنایت رژیم پهلوی در حمله به فیضیه قم اظهار داشت: شهادت جمعی از روحانیون از جمله سید یونس رودباری در این واقعه هیچگاه از تاریخ ایران پاک نخواهد شد.

کد خبر 1258052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha