کانون های فرهنگی هنری مساجد؛ پایگاه تربیت نیروهای خداباور شود

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد بایستی پایگاه تربیت نیروهای خداباور شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، حجت الاسلام سید سعید حسینی در نشست هم اندیشی مدیران کانون های فرهنگی مساجد کاشان گفت: وظیفه ما بسترسازی بری ظهور امام عصر(عج) است و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد این موضوع را از وظایف خود بدانند؛ چرا که ما موظف به ایجاد مسیر برای ظهور امام زمان(عج) هستیم.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان افزود: باید ویژگی های امام عصر(عج) را بشناسیم و آن را در خود و اعضای کانون ایجاد کنیم. 

 

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: خداشناسی مهم ترین ویژگی است و باید توحید را در خود تقویت کنیم و اگر توحید تقویت شود تمامی مشکلات رفع می شود.

 

نماینده ولی فقیه در منطقه، اظهار داشت: امام راحل(ره) یک خداشناس واقعی بود. مقام معظم رهبری می فرمایند که روز سوم جنگ تحملی تعدادی از افراد هوانیروز به من گفتند که امکانات ما بعد از ۳۳ روز در مقابل صدام از بین می رود و دیگر هیچ پرنده جنگنده ای نداریم، معظم له وقتی موضوع را به امام خمینی(ره) گفتند، ایشان فرمودند که خداوند کمبود را جبران می کند و همین خداباوری مشکل ما را در جنگ را رفع کرد.

 

امام جمعه کاشان، بیان داشت: همچون دوران دفاع مقدس بایستی در کانون های فرهنگی هنری مساجد نیروهایی خداباور تربیت کنیم؛ چنانکه معاون سید حسن نصرالله در مصاحبه ای گفته بود که پاسداران ایران وقتی در دهه ۶۰ به لبنان آمدند خداباروی را به ما آموزش دادند.

 

نشست هم اندیشی مدیران کانون های فرهنگی مساجد کاشان با حضور حجت الاسلام سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، محمد تقی محمدیان رئیس دبیرخانه شورای سیاستگذاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و سعید ضابطی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

کد خبر 1258102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha