کار فرهنگی تنها در استخدام نهادهای خاص نیست

نصیربیگی گفت: فرهنگ و کار فرهنگی با همدلی همگانی پدید می آید و این نگاه که کار فرهنگی باید در استخدام نهادی خاص باشد؛ نادرست است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ آخرین نشست هم‌اندیشی رسانه‌ای سال ۱۴۰۱، با حضور اصحاب رسانه و میزبانی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز به فضایی برای ترسیم سالی سرشار از امید و همدلی تبدیل شد.

بنابر این گزارش، در این نشست هم‌اندیشی که با حضور جمعی از اصحاب رسانه در حوزه فرهنگی اجتماعی و ورزشی برگزار شده بود با تبادل نظر و ارائه پیشنهادات مختلف پیرامون موضوعات متعدد فرهنگی و اجتماعی همراه بود. اصحاب رسانه در این نشست با مرور برنامه های اجرا شده در سال گذشته ، به ارائه پیشنهادات خود برای برگزاری هر چه مطلوب برنامه های متنوع در سال آتی پرداختند.

امیر نصیربیگی، رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در این نشست هم‌اندیشی رسانه‌ای، با قدردانی از حضور و همراهی اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف سازمان خاطر نشان کرد: دلگرمی و حضور فعال و معنادار دوستان رسانه همواره به ما امید و قوت قلب فزاینده ای داده است.

وی افزود: بی تردید ما خود را نیازمند این توصیه ها و پیشنهادات می دانیم و برای بالندگی شهر به همراهی همه اصحاب فرهنگ شهر به ویژه اصحاب رسانه نیاز داریم. امیدوارم در سایه این همدلی، زمینه برای نمود یافتن هر چه بیشتر و بهتر آن در حوزه ها مد نظر فراهم شود.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز ادامه داد: فرهنگ و کار فرهنگی با همدلی همگانی پدید می آید و این نگاه که کار فرهنگی باید در استخدام نهادی خاص باشد؛ نادرست است.

وی افزود: در مجموعه شهرداری تبریز تلاش داریم و با برنامه ریزی مدون برای کار فرهنگی رویه ای مشخص جلو ببریم. در سایه این نگاه ما برای سال آینده پیش‌بینی اجرای دو هزار برنامه فرهنگی با موضوعات و ویژگی های مختلف داریم و امیدواریم که در سایه تعامل و همکاری همگانی این برنامه ها برای مخاطبان هدف جامعه موثر باشند.

گفتنی است، استفاده از ظرفیت و امکانات همه فضاهای فرهنگی شهر، توجه به ظرفیت نهادهای مردمی، حمایت از گروههای و کانون های فکری و فرهنگی مردمی، برگزاری برنامه ها و جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری، تمرکز بر برگزاری رویدادهای مهم در عرصه های ملی و سراسری و... از جمله محورهای بحث شده در این نشست هم‌اندیشی رسانه‌ای بود‌.

کد خبر 1258103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha