تلاش برای تطهیر خاندان پهلوی بی‌فایده است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم یکی از پروژه های منحوس دشمنان در فضای مجازی را تطهیر خاندان پهلوی عنوان کرد و گفت: تلاش برای تطهیر خاندان پهلوی بی‌فایده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در جمع طلاب و روحانیان شهرستان بستان آباد، اظهار داشت: توافق اخیر با عربستان سعودی یکی از دستاوردهای مهم و بزرگ دولت سیزدهم است که می تواند آثار مثبتی در منطقه داشته باشد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: توافق اخیر ایران و عربستان سعودی تحرکات آمریکا در منطقه را کاهش داده و کمرنگ می‌کند. این توافق و ادامه توافقات با کشورهای دوست و همسایه در منطقه، توطئه های ایران ستیزانه دشمنان را خنثی و ادامه حضور آمریکا در منطقه را کمرنگ تر خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر نقش طلاب و روحانیان در عمل به جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: نقش طلاب در این عرصه بسیار خطیر و بااهمیت است و باید بر تلاش و همت بیش از پیش در این زمینه اضافه کنیم.

آل هاشم با اشاره به ماموریت و رسالت طلاب و روحانیون برای توسعه فرهنگی و ارتقای معنویت در جامعه، یادآور شد: نباید فضاسازی ها و فعالیتهای مخرب دشمنان و بدخواهان در فضای مجازی در روحیه و انگیزه طلاب برای انجام ماموریت های خود خلل ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی یکی از پروژه های منحوس دشمنان در فضای مجازی را تطهیر خاندان پهلوی عنوان کرد و گفت: کسانی که در زمان این رژیم زندگی کرده یا در تاریخ ننگ و خیانت های این خاندان بر پیکر این کشور و مردم را مطالعه کرده اند، وظیفه دارند حقایق را به نسل های جوان منتقل کنند.

آل هاشم در پایان زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه مستمر همه مردم و نهادها دانست و افزود: اگر شهدا را فراموش کنیم روحیه شهادت طلبی و ایثار در جامعه کمرنگ خواهد شد.

کد خبر 1258108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha