اختتامیه رویداد فرهنگی "هزار دست دعا" در آران و بیدگل برگزار شد

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آران و بیدگل از برگزاری اختتامیه رویداد فرهنگی دانش آموزی "هزار دست دعا" در این شهرستان خبر داد.

نرگس شمس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: آیین اختتامیه بزرگترین رویداد فرهنگی هنری دانش آموزی در قالب "هزار دست دعا" با حضور دکتر علی اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان آران و بیدگل در کانون پرورش فکری کودکان این شهرستان برگزار شد.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آران و بیدگل افزود: این رویداد فرهنگی با هدف آگاه‌سازی غیرمستقیم کودکان از سختی شغل پدر و به منظور پی بردن به مقام و منزلت پدر توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان و با همکاری شهرداری آران و بیدگل اجرا شد.

 

شمس ادامه داد: در این طرح شرکت کنندگان ضمن آشنایی با فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان از قبیل معرفی وقایع (۱۳ رجب و دهه فجر ) ، معرفی مشاغل ، قصه گویی (مولود کعبه ) ، آموزش مختصر نقاشی، تکریم و احترام به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و ... با همراهی مربیان، دعای زیبایی برای پدر خود را به تصویر کشیدند.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آران و بیدگل افزود: در این رویداد فرهنگی هنری دانش آموزی بیش از یک هزار  نفر از کودکان در مقطع ابتدایی آرزوهای خود را در قالب نقاشی به تصویر کشیدند.

 

 

کد خبر 1258111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha