اعلام آماده باش ۲۰۰ گروه جهادی در قالب قرارگاه نوروزی ۱۴۰۲

طیران با اشاره به اهمیت حضور نیروهای جهادی به منظور خدمت رسانی به محرومان و مناطق محروم با رویکرد محله محوری و جغرافیا محوری گفت: ۲۰۰ گروه جهادی در قالب قرارگاه نوروزی ۱۴۰۲ اعلام آماده باش کرده اند.

سرهنگ طیران در جریان اقدام ها و برنامه ریزی گروه های جهادی به مناسبت ایام نوروز و ماه رمضان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: گروه های جهادی قرارگاه نوروزی سازمان بسیج سازندگی استان البرز فعالیت خود را آغاز کردند. 

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: طی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۲۰۰ گروه جهادی استان البرز در قالب قرارگاه نوروزی ۱۴۰۲ اعلام همکاری و فعالیت به منظور خدمت رسانی در مناطق کم برخوردار داشته اند. 

 

وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به محرومان و افراد کم بضاعت اظهار کرد: فعالیت های جهادی گروه ها در محدوده استحفاظی منطقه سکونت خودشان در گام نخست برنامه ریزی شده است. 

 

به گفته وی، شناسایی مشکلات و نیازهای مناطق محروم از طرف دهیاران و بخشداران در زمینه های عمرانی انجام شده است که متناسب با این مهم فعالیت گروه های جهادی نیز در بخش های مختلف تعریف می شود. 

 

وی ادامه داد: خدمت رسانی به افراد مستضعف، برپایی میز خدمت، ارائه خدمات مشاوره ای و آموزشی و جهاد تبیین از ۱۳ فروردین سال آتی اجرایی می شود.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: روستای تنکمان واقع در شهرستان نظرآباد به عنوان محور جغرافیایی گروه های جهادی به صورت ویژه در نظر گرفته شده است که عملیات های عمرانی آن اجرا می شود.

 

 

 

کد خبر 1258133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha