دوازدهم فروردین فرصت تبیین و تثبیت جایگاه انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام ابراهیمیان با اشاره به اهمیت جایگاه جوانان و بانوان در بحث مقابله با استکبار گفت: دوازدهم فروردین فرصت تبیین و تثبیت جایگاه انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام علیرضا ابراهیمیان در جریان برپایی ویژه برنامه های فرهنگی به مناسبت ایام نوروز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: دوازدهم فروردین فرصت تبیین و تثبیت جایگاه انقلاب اسلامی است. 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: جهاد تبیین یکی از برنامه های اصلی مورد نظر از دیدگاه رهبرمعظم انقلاب اسلامی است که به واسطه خلاقیت در روند فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد و هئیت های مذهبی این مطلب به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد. 

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه بانوان در جریان حفظ و حمایت از انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان امروزه با بهره برداری از زنان و جوانان سعی دارد تا به هر طریقی به انقلاب اسلامی صدمه وارد کند.

 

ابراهیمیان اظهار کرد: ۱۲ فروردین ( سالروز جمهوری اسلامی) سال ۱۴۰۲ مصادف با سالروز رحلت حضرت خدیجه سلام الله علیها است که متناسب با همین مطلب با رویکرد توجه به جایگاه بانوان این روز گرامی داشته می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: اینکه بانویی همچون حضرت خدیجه سلام الله علیها برای دفاع از آرمان های اسلام ایستادگی کرد امروز نیز بانوان ایرانی با تأسی به این بانوی شاخص اسلام حافظ کیان انقلاب اسلامی هستند.

 

 

 

 

کد خبر 1258141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha