المان‌های فرهنگی متناسب با نوروز و ماه رمضان  در شهر تهران اکران می‌شود

قادری از اجرای المان‌های حجمی و اکران‌های فرهنگی متناسب با نوروز و ماه مبارک رمضان در تهران خبر داد و گفت: المان‌های فرهنگی متناسب با نوروز و ماه مبارک رمضان در شهر تهران اکران می‌شود.

"مجید قادری"، معاون فرهنگی سازمان زیباسازی شهرداری تهران درباره برنامه‌های این سازمان در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: امسال سازمان زیبا‌سازی شهرداری تهران برنامه‌هایی را برای نوروز همانند هر سال تدارک دیده است، علاوه بر رنگ‌آمیزی تخم مرغ‌های نوروزی که هر سال انجام می‌شود چند اقدام دیگر مانند رویداد بهارستان در محور بزرگراه رسالت انجام داده است.

 

 

قادری درباره مجموع آثار به نمایش درآمده در رویداد بهارستان گفت: در رویداد بهارستان در مجموع ۸۵ اثر نقاشی دیواری، ۴۲۰ تخم مرغ رنگی، نقاشی ۲۲ اتوبوس، ۱۰۰ المان و نماد حجمی و سفر‌های نوروزی و نماد‌های نوروزی در سطح شهر اجرا شده است. همچنین بر کل سازه‌های شهر تهران مباحث فرهنگی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اکران می‌شود.

 

 

معاون فرهنگی سازمان زیباسازی شهرداری تهران افزود: امسال دیوار‌های بهاری در سطح شهر، دیوار‌های خلاق، نقاشی‌ایستگاه‌های اتوبوس، رنگ‌آمیزی و نقاشی ۲۲ اتوبوس اجرا می‌شود. همچنین طراحی و اجرای المان‌های حجمی و سفره‌های هفت سین برگرفته از فرهنگ و تاریخ ایران اسلامی از دیگر اقدامات این سازمان در آستانه فرارسیدن سال نو است. در کنار این برنامه اکران‌های نوروزی و تبلیعات فرهنگی نوروزی انجام می‌شود و پرچم‌های نوروزی با شعار" آمد بهار جان ها" در سطح شهر تهران به اهتزاز در خواهد آمد.

 


وی اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان حال و هوای شهر تهران عوض خواهد شد و المان‌های حجمی و اکران‌های فرهنگی متناسب با ماه مبارک رمضان در سطح شهر اجرا خواهد شد.

کد خبر 1258184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha