ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی نقش مهمی در کاهش ‌آسیب های اجتماعی دارد

زیویار با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ نماز در جامعه، گفت: توسعه و ترویج فرهنگ نماز نقش محوری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، فرهاد زیویار، امروز(27 اسفند) در این همایش، اظهار داشت: ترویج فرهنگ نماز یک سرعت گیر بزرگ در مقابل بزهکاری است.

 

استاندار لرستان با اشاره به آمار بالای بزهکاری در بین افراد بی نماز ، افزود: ترویج و توسعه فرهنگ نماز و نمازخوانی  یک سرعت گیر بزرگ در برابر جرم و بزهکاری است و نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

 

وی عنوان کرد: نماز و تفکر مبتنی بر آن در اجرای صحیح مسئولیت مسئولین در قبال مردم موثر و حیاتی است.

 

زیویار اظهار کرد: اگر مسئولین در دستگاه های اجرایی نسبت به فریضه نماز کم کاری کنند تأثیرات مخرب آن بر پرسنل بسیار زیاد خواهد بود.

 

استاندار ابراز کرد: کارکرد نماز اصلاح در سطح فردی و اجتماعی است که می بایست زمان و شکل آن به درستی تعلیم داده شود.

 

زیویار نماز را یکی از ارکان اساسی دین و حکومت دینی برشمرد و اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی حکومت دینی رسیدن به بندگی خداوند است.

 

اجلاس استانی نماز با رویکرد تجلیل از دستگاه های برتر برگزار شد، در این جلسه از مدیران دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش، کمیته امداد، تبلیغات اسلامی، امور زندان ها، مدیریت و برنامه ریزی، دانشگاه فرهنگیان، بهزیستی، درمان تأمین اجتماعی،پزشکی قانونی، منابع طبیعی، راهداری، اقتصاد و دارایی، بیمه سلامت، صداوسیما و فرودگاه خرم آباد برای عملکرد قابل قبول اقامه ی نماز در دستگاه تحت مدیریت خود با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار لرستان تجلیل شد.

کد خبر 1258218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha