هم صحبتی با جانبازان در ایستگاه پایانی رویداد دانش‌آموزی"حرف‌های‌ شنیدنی"

مراسم اختتامیه رویداد دانش‌آموزی "حرف‌های‌ شنیدنی" با حضور پرشور دانش‌آموزان دختر و پسر، جانبازان، خانواده معظّم شهداء و همچنین مدیران و مسئولین کاشان همزمان در فرهنگ‎سرای علامه فیض کاشانی و فرهنگ‌سرای مهر کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، مراسم اختتامیه رویداد دانش‌آموزی "حرف‌های‌ شنیدنی" با حضور پرشور دانش‌آموزان دختر و پسر، جانبازان، خانواده معظّم شهداء و همچنین مدیران و مسئولین کاشان همزمان در فرهنگ‎سرای علامه فیض کاشانی و فرهنگ‌سرای مهر کاشان برگزار شد.

 

در رویداد موفّق"حرف‌های‌ شنیدنی" که برای نخستین بار در کشور به همّت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان در راستای جهاد تبیین در حوزه ایثار و شهادت ویژه دانش‌آموزان انجام شد با حضور مادر شهید عباس کریمی قهرودی از دو کتاب "راه بلد" خاطرات سردار سرلشکر شهید حاج عباس کریمی فرمانده لشکر ۲۷ حضرت رسول(ص) به قلم هاجر صفائیه و کتاب"هدیه‌ای باشد برای تو" خاطرات مردم کاشان از پشتیبانی جبهه‌های دفاع مقدّس با تدوین و نگارش محمد قاسم‌زاده رونمایی شد. 

 

رویداد دانش‌آموزی "حرف‌های‌شنیدنی" از میلاد امام حسین(ع) تا ایام بزرگداشت شُهداء به مدّت ۲۰ روز با همکاری بسیج دانش‌آموزی ناحیه مقاومت بسیج سپاه و اداره‌ی آموزش و پرورش کاشان در ۳۸ مدرسه پسرانه و ۱۷ مدرسه دخترانه این شهر برگزار شد.

 

در این مدّت دانش‌آموزان دختر و پسر پای صحبت‌ها و خاطرات جانبازان و ایثارگران نشستند و از نزدیک با یادگاران دفاع مقدس به گفت و گوی صمیمی و پرسش و پاسخ و بیان خاطرات پرداختند.

کد خبر 1258226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha