شورای ائتلاف حلقه واسط جمهوری اسلامی و مردم است

عموزاده با تأکید بر اینکه جریان انقلاب در خدمت به مردم همواره خود را پیشگام می‌داند، گفت: این جریان هر جایی که احساس شود می تواند کمک کننده باشد؛ در میدان حاضر است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، علیرضا عموزاده - رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان سمنان درجمع خبرنگاران وحدت را رمز پیروزی نیروهای انقلاب  دانست وگفت: تشکل‌های متعددی که همه به خانواده انقلاب تعلق دارند و ولایی و پیرو خط امام و رهبری هستند، با هم‌افزایی و هماهنگی حداکثری باید حرکت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه  شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی متشکل از احزاب و شخصیت های حقیقی اثرگذار، انقلابی و کارآمد در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی تشکیل شده است اظهارکرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب وظیفه اصلی خود را دفاع از انقلاب و حفظ و دفاع از انقلاب را در پیروی از ولایت فقیه می‌داند.

 

عموزاده شورای ائتلاف را حلقه واسط جمهوری اسلامی و مردم دانست وافزود: حمایت از دولت انقلابی و پیگیری مطالبات مردمی از ارکان شورای ائتلاف است.

 

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان سمنان  درخصوص فرایند تشکیل این شورا در سطح کشور و استان و شهرستان سمنان، بیان کرد: این شورا متشکل از احزاب جمعیت پیشرفت و عدالت، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی و حزب توسعه و عدالت، حزب سبز، حزب نیک‌اندیشان، جامعه جوانان متحد و تشکل اسلامی دانشجویان و… است.

 

وی فعالیت‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب  را فقط منحصر به زمان انتخابات ندانست وافزود: شورای ۳۲ نفره ای در مرکز استان تشکیل شده است که ۱۰ کمیته در آن به فعالیت مشغول هستند.

 

عموزاده با اشاره به برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و هماهنگی شورای ائتلاف در طول سال اظهارداشت: برگزاری ۱۳ جلسه شورای استان، برگزاری ۱۵ جلسه هیئت رییسه، برگزاری جلسات کمیته‌ها به صورت جداگانه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با مدیران کل برق، آب، جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش و… از اقدامات این شورا است.

کد خبر 1258228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha