کمک ۱۰ میلیارد ریالی مسجد مسلم بن عقیل(ع) شیروان به نیازمندان

مدير کانون فرهنگي و هنري شهداي شهرک وليعصر (عج) شیروان گفت: مسجد مسلم بن عقیل(ع) این شهرستان طبق سنوات گذشته از ابتدای امسال تاکنون، ۱۰ میلیارد ریال به محرومان و نیازمندان واقعی کمک کرد.

محمد محمدزاده قانعی- مدير کانون فرهنگي و هنري شهداي شهرک وليعصر (عج) شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد:- این مبلغ هزینه شده جهت کمک به نیازمندان واقعی نان مهربانی و دارو و هزینه پزشکی و تحصیلی و درمانی، پوشاک و کفش،  بسته های غذایی و غذای گرم و جهیزیه زوج های جوانان و تعمیرات منازل صرف شده است.

 

وی با اشاره به اقدامات انجام شده مسجد خاطرنشان کرد: تجهیز فروشگاه مسجد، تجهیز کارگاه بسته بندی و خشک کن میوه، تهیه دستگاه آبمیوه گیری، آب گوجه گیری و دستگاه تولید رب گوجه‌فرنگی جمعا به مبلغ یک میلیارد ریال از دیگر کارهای صورت گرفته است.

 

محمدزاده قانعی از ساخت کارگاه جدید آموزش و تولید گلیم و تابلو فرش با هزینه  100 میلیون ریال، تجهیز  کارگاه خیاطی 200 میلیون ریال، ساخت فروشگاه غذای آماده و فروش محصولات و تولیدات مسجد مسلم ابن عقیل با هزینه کرد مبلغ 700 میلیون ریال در محل روز بازار شهرداری و برگزاری کلیه مراسمات ملی و مذهبی از مراسم محرم و صفر تا اعتکاف خواهران  و جشن ها و یادواره شهدای شهرک ولی عصر (عج) در این مدت خبر داد.

 

مدير کانون فرهنگي و هنري شهداي شهرک وليعصر (عج) شیروان تصریح کرد: مسجد مسلم ابن عقیل (ع) شیروان همیشه آماده خدمت رسانی و در تراز اسلامی و پیشرو در خدمات رسانی و مسجد کارآفرین شهرستان است و افتخار این را دارد که با کمک خیرین و نیکوکاران به افراد نیازمند کمک می کند.

 

 

کد خبر 1258280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha